نمایه نویسندگان

ج

  • جنتیان، امیرحسین واکاوی تجارب مربیان بهداشت از آموزش جنسی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس پسرانه متوسطه اول شهراصفهان) [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 194-220]
  • جوادی پور، محمد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام‌مند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]

خ

  • خسروی، رحمت اله ارزیابی برنامه درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های مربوط به انگاره خدا [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 91-120]

د

  • دهقانی، مرضیه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام‌مند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]

ر

  • رحیمی نژاد، ویدا رشد شناختی و سن مناسب شروع زبان آموزی با تاکید بر زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: سنتز پژوهی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 33-66]
  • روشن، بلقیس تبیین ارتباط سواد دیداری با گسترش دامنه‏ی واژگان در دانش آموزان اول ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 171-194]

س

  • سماوی، عبدالوهاب بازتحلیل پژوهش‌های «آموزش همتا» در پنجاه سال اخیر: تحلیلی کتاب‌شناختی بر اساس داده‌های «پایگاه علم » [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 221-250]
  • سوزنده فر، مرضیه آسیب شناسی و مدل سازی مشکلات تدریس معلمین زبان انگلیسی مدارس دوره‌ی متوسطه اول و دوم در شهرستان جهرم [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 1-32]

ش

  • شاه آبادی، محمدرضا تأثیر برنامه درسی تربیت بدنی با رویکرد تلفیقی بر تسهیل یادگیری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 251-266]
  • شاه طالبی، بدری واکاوی تجارب مربیان بهداشت از آموزش جنسی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس پسرانه متوسطه اول شهراصفهان) [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 194-220]

ص

  • صالحی، شیوا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام‌مند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
  • صالحی، کیوان شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام‌مند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]

ع

  • عظیمی یانچشمه، اسماعیل شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام‌مند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
  • علایی، رویا تأثیر برنامه درسی تربیت بدنی با رویکرد تلفیقی بر تسهیل یادگیری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 251-266]
  • عنانی سراب، محمدرضا رشد شناختی و سن مناسب شروع زبان آموزی با تاکید بر زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: سنتز پژوهی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 33-66]

غ

  • غیاثیان، مریم سادات تبیین ارتباط سواد دیداری با گسترش دامنه‏ی واژگان در دانش آموزان اول ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 171-194]

ف

  • فهیم، نعیم بازتحلیل پژوهش‌های «آموزش همتا» در پنجاه سال اخیر: تحلیلی کتاب‌شناختی بر اساس داده‌های «پایگاه علم » [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 221-250]

ق

  • قاسم پور مقدم، حسین تأثیر برنامه درسی تربیت بدنی با رویکرد تلفیقی بر تسهیل یادگیری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 251-266]

ک

  • کنویسی، محمد صادق آسیب شناسی و مدل سازی مشکلات تدریس معلمین زبان انگلیسی مدارس دوره‌ی متوسطه اول و دوم در شهرستان جهرم [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 1-32]

م

  • مهری، آرمان ارزیابی برنامه درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های مربوط به انگاره خدا [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 91-120]
  • موسی پور، نعمت الله موسی پور بازتحلیل پژوهش‌های «آموزش همتا» در پنجاه سال اخیر: تحلیلی کتاب‌شناختی بر اساس داده‌های «پایگاه علم » [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 221-250]
  • میرزایی فر، داود تأثیر روش آموزش کوانتومی بر خودکارآمدی، مهارت ارتباطی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 147-170]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های شایستگی دیجیتال معلمان: یک مرور نظام‌مند [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 121-146]
  • نظری، نبی تأثیر روش آموزش کوانتومی بر خودکارآمدی، مهارت ارتباطی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 147-170]

و

  • واصفیان، فرزانه واکاوی تجارب مربیان بهداشت از آموزش جنسی در مدارس (مطالعه موردی: مدارس پسرانه متوسطه اول شهراصفهان) [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 194-220]
  • واعظی زاده، المیرا تبیین ارتباط سواد دیداری با گسترش دامنه‏ی واژگان در دانش آموزان اول ابتدایی [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 171-194]
  • وکیلی‌فرد، امیررضا شناسایی برنامه‌‌های درسی کارآمد در تدوین منابع آموزش زبان فارسی با مقاصد عمومی برای غیرفارسی‌زبانان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 67-90]

ی

  • یوسف زاده، محمد رضا تأثیر روش آموزش کوانتومی بر خودکارآمدی، مهارت ارتباطی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان [دوره 19، شماره 72، 1403، صفحه 147-170]